Ayetel Kürsinin Hüddamı Seyyid Kendiyası Çağırma ve Davet Etme
Ayetel Kürsinin Hüddamı Seyyid Kendiyas Hz. Çağırma ve Davet Etme nasıl yapılır? Bu uygulamanın derin bir bilgi ve hazırlık gerektirdiği, korunma önlemlerinin ihmal edilmemesi gerektiği vurgulanır.
Ayetel Kürsinin Hüddamı Seyyid Kendiyas Hz. Çağırma ve Davet Etme nasıl yapılır? Ayetel Kürsi, İslam’da manevi güç ve koruma sağlamak amacıyla okunan güçlü bir ayettir. Bazı maneviyatla ilgilenen kişiler, belirli ritüellerle Ayetel Kürsi’yi riyazatlı ve tütsülü bir ortamda 314 defa okuduğunda özel ruhani deneyimler yaşandığını belirtirler. Bu ritüel, kişinin manevi varlıklarla iletişim kurmasına vesile olabileceği kabul edilen bir uygulamadır.
- Üçüncü Şahıslardan Kurtulsun Sadece Gönlü Benimle Olsun
- Aslan Burcu 17 – 23 Kasım 2024 Haftalık Burç Yorumu
- Astroloji ve Ruh Sağlığı
- Karmik Astroloji
- Aslan Burcu 11 Kasım – 17 Kasım 2024 Haftalık Burç Yorumu
Riyazat ve Tütsü Eşliğinde Ayetel Kürsi Hüddamının Davetinin Aşamaları
Ayetel Kürsi’nin Görevli Hadimi ve Hüddamı Seyyid Kendiyas Hz. Bu özel daveti gerçekleştiren kişiler, belirli bir manevi sıraya göre farklı etkiler yaşadıklarını bildirirler:
- 1. Gün – Arı Sesi:
İlk gün, uygulamayı yapan kişi etrafında belirgin bir arı vızıltısına benzer sesler duyabilir. Bu sesler, manevi enerjinin yoğunlaşmaya başladığına işaret eder. - 2. Gün – Eşek Sesi:
İkinci gün, daha güçlü ve belirgin bir ses duyulabilir, bu kez bir eşek sesi şeklinde tanımlanır. Bu, davet edilen varlıkların yaklaşmaya başladığını gösteren bir işarettir. - 3. Gün – Üç Siyah Giyinmiş Kişi:
Üçüncü gün, gözle görülür ruhani varlıkların ortaya çıktığı belirtilir. Siyah giysiler içindeki üç uzun figür, davete yanıt vererek görünür hale gelir. Bu deneyim, ruhani varlıkların kişiyle iletişim kurmaya hazır olduklarını gösterir. - 4. Gün – Seyyid Kendiyas’ın Görünmesi:
Dördüncü gün, Seyyid Kendiyas olarak bilinen koruyucu figür görünür hale gelir. Bu, davetin en yoğun ve güçlü etkisidir. Ancak bu noktada korunma tedbirleri alınmadıysa, kişi kendini oldukça zayıf hissedebilir.
Korunma Önlemlerinin Önemi
Bu ritüeli deneyimlemek isteyenlerin dikkat etmesi gereken en önemli husus, kendilerini ruhsal olarak korumaya almalarıdır. Korunma önlemleri alınmadığında, bu deneyim kişiyi bayıltacak kadar güçlü bir etkiye sahip olabilir. Bu yüzden, Ayetel Kürsi daveti yaparken dikkatli olmak, manevi hazırlık yapmak ve gerektiğinde bilgili kişilerden destek almak önemlidir.
Ayetel Kürsi ile Her Türlü Amel İçin Davet Yöntemi
Ayetel Kürsi’nin Amel İçin Kullanımı
Ayetel Kürsi, İslam inancında güçlü manevi etkilere sahip bir ayet olarak bilinir. Her türlü dilek ve amelin yerine getirilmesi için Ayetel Kürsi’nin belirli bir ritüel eşliğinde okunması, geleneksel olarak sıkça tercih edilen bir uygulamadır. Bu yöntemde 313 defa Ayetel Kürsi okunarak her defanın sonunda özel bir kasemi dile getirmek, kişinin ihtiyacının manevi olarak gerçekleşmesine vesile olduğu düşünülür.
313 Defa Ayetel Kürsi Okuma ve Kasemi Ekleme
Her türlü amel için yapılan bu özel davet, belirli bir sıraya göre yapılır:
- Ayetel Kürsi’yi 313 Defa Okuma:
Davet işlemi için Ayetel Kürsi 313 defa okunur. Bu okuma sırasında kalbin odaklanması, niyetin Allah’a arz edilmesi önerilir. - Her Okumanın Sonunda Kasemi Tekrarlama:
Her bir Ayetel Kürsi okumasının ardından şu kasemi okunur:
“Bisiryâhın kemeşyehlehın şelhametin talehın ıhdurû bârekallâhü fîküm ve aleyküm vefalû kezâ ve kezâ.”
Bu ifade, manevi bir davet olarak kabul edilir ve Allah’ın izniyle ruhani alemden destek istenir.
Davetin Görsel Belirtileri: Yeşil Kuşların Gelmesi
Ritüel tamamlandığında, ruhani alemden sembolik olarak dört yeşil renkli kuşun kişinin yanına geldiğine inanılır. Bu kuşlar, manevi olarak kişinin dilek ve dualarının kabul olduğuna dair bir işaret olarak kabul edilir. Kuşların kanatlarının birbirine yapışık olması, manevi alemde bir birlik ve düzen işareti olarak yorumlanır. İhtiyacınız giderildiğinde, bu kuşları bir sarfiye ile göndermek gereklidir.
Kuşları Gönderme Sarfiyesi
Davetin sonunda, yeşil kuşları geldikleri yere göndermek için özel bir sarfiye okunur:
“İnsarifû ilâ mâ emertiküm bihi ven sarifû me’cûrîne bârekallâhü fîküm ve aleyküm ve hazâküm annâ hayrâ.”
Bu sarfiye, kuşların görevi tamamlayarak ayrılmalarını sağlamak amacıyla okunur ve kişinin maneviyatına zarar vermeden daveti sonlandırır.
Sonuç Olarak
Ayetel Kürsi ile yapılan bu özel davet, kişinin manevi alemle iletişim kurmasına ve ihtiyaçlarının görülmesine vesile olduğu düşünülen kadim bir uygulamadır. Ancak bu tür davetler yapılırken dikkatli ve temkinli olunması, yalnızca Allah rızası gözetilerek uygulanması gerektiği önemle belirtilir.